صدای مرا می شنوی؟
از تاریک ترین نقطه شهر صدایت می زنم
صدایم را می شنوی؟
از زیر خاکستر این سیگارهای نیم سوخته؟
امشب باران آمده
شاید..
گوش های تو هم مثل گوش های این آسمان سیاه آب گرفته
امشب نه...
هر شب لیوان شعرم را جرعه جرعه در پیاله نگاهت می ریزم
و تو بی آن که سر بگردانی
مرا به حال خود وا می گذاری؟
به راستی این همه بی رحمی چرایی ؟!

ما را در سایت دلنوشته هایم را با دل نوشتم دنبال میکنید
برچسب: صدایم را میشنوی,صدایت را می شنوم,خدایا صدایم را میشنوی,آقای قاضی صدایم را می شنوید,نمایش آقای قاضی صدایم را می شنوید, نویسنده: بازدید: 7