بیا برای یک بار هم که شده
دیوانه شویم
بگذار گم شوم در تو
گم شوی در من
آن چنان که یکی شویم
ناشناس باشیم برای همه
جز خودمان
حواس دنیا را پرت کنیم
از گم شدن یکی از ما
از غیبت نا به هنگاممان
بیا، تلاطم بیندازیم در دل ها
و خدا را نیز بهت زده کنیم
از این اتفاق...
بگذار همه به ما فکر کنند
همه از ما بنویسند
همه سردرگم باشند
شوری به پا شود
که همه را از دیوانگی بیم دهد
می بینی چه ساده است؟!
اتحاد ما
دنیا را دگرگون خواهد کرد
دیگر هیچ چیز مثل سابق نخواهد شد
دیوانگی ساده،
هرج و مرج ساده،
آشفتگی ساده،
همه چیز ساده می شود...

ما را در سایت دلنوشته هایم را با دل نوشتم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39