بیا یکی شویم!

خرید بک لینک

 بیا برای یک بار هم که شده

دیوانه شویم

بگذار گم شوم در تو

گم شوی در من

آن چنان که یکی شویم

ناشناس باشیم برای همه

جز خودمان

حواس دنیا را پرت کنیم

از گم شدن یکی از ما

از غیبت نا به هنگاممان

بیا، تلاطم بیندازیم در دل ها

و خدا را نیز بهت زده کنیم

از این اتفاق...

بگذار همه به ما فکر کنند

همه از ما بنویسند

همه سردرگم باشند

شوری به پا شود

که همه را از دیوانگی بیم دهد

می بینی چه ساده است؟!

اتحاد ما

دنیا را دگرگون خواهد کرد

دیگر هیچ چیز مثل سابق نخواهد شد

دیوانگی ساده،

هرج و مرج ساده،

آشفتگی ساده،

همه چیز ساده می شود...

 


برچسبها: دلنوشته
+ نوشته شده در  شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ساعت 23:45&nbsp توسط R  | 

دلنوشته هایم را با دل نوشتم ...

ما را در سایت دلنوشته هایم را با دل نوشتم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: شنبه 14 بهمن 1396 ساعت: 22:04

صفحه بندی