دلنوشته هایم را با دل نوشتم

متن مرتبط با «نبودیم؟» در سایت دلنوشته هایم را با دل نوشتم نوشته شده است

مگر ما نبودیم؟!

  • نیلوبلاگ

    xa0تو که می دانی چه می آید بر سرم باز گویی می روم باز گویی نیست غمی اندر احوال تو، مرا خب نگارم گو چرا گو چرا بر تنم آتش می افشانی مرا محبوس کنی در کنج زندانی که رهاییدن نباشد در پی اش گو چرا بر سرم ریزی محنت فرقت مگر من نبودم کز هم گسستم تار و پودم تا بروید در دلم از مهر تو شاخه گلی مگر تو نبودی که وزن دادی به شعرم لطافت بخشیدی به این تن مگر من نبودم هر شب از تو خط ها نوشتم از حضورت xa0سطرها سرودم تا بیایی تا بمانی مگر تو نبودی زمزمه کردی طنین عشق را تا نشیند بر تنم آن چنانک هوش من از سر رود غی...

    ادامه مطلب