دلنوشته هایم را با دل نوشتم

متن مرتبط با «بیایی» در سایت دلنوشته هایم را با دل نوشتم نوشته شده است

تو بیایی...!

  • نیلوبلاگ

    حلقه زلف تو چون ما را درین دام انداخت زین سبب بی اراده سوی هر دام رویــــــم گوشه خلوت این خانه تو را منتظریــــــــــــم تا که با نور حضورت، مست و دلشاد شویـــم تو که نیستی، زندگی جریان دارد روی این دنیا ولی تو بیایی، ز تمنای وجودت همه سیراب شویـــــــم دزد شب، خواب ز چشمان همه بگرفت و رفــــــــت تو که باشی، هوش ما از سر رود، جمله در خواب شویم xa0 xa0 ...

    ادامه مطلب